
Bekijk onze vacatures
Klik hieronder op een functie om de volledige vacaturetekst te zien:
Social content creator
Social media expert, ervaring met content creatie voor verschillende merken en kanalen
Wat ga je doen?
Social content ideeën bedenken en maken voor Tiktok, Snap, Instagram en Youtube
Bijdragen aan de input en uitwerking van social content plannen voor onze klanten
Continu leren en bijsturen: wat werkt, wat kan beter, hoe kunnen we onze communities nog meer betrokken maken met onze content?
Wat breng jij mee?
Een smartphone. Want we gaan er vanuit dat je het grootste gedeelte van je dag zit te scrollen om te weten wat de laatste virals zijn.
Aantoonbare kennis en ervaring met het bedenken en uitwerken van social content
Zin om creatief werk te maken voor mooie merken, met leuke mensen
We kijken uit naar jonge mensen die nieuwe invalshoeken en perspectieven toevoegen aan ons team
Wie wij zijn:
DDB Amsterdam & DDB Retail. Eén DDB, meerdere disciplines. Van onvergetelijke effectieve merkcampagnes t/m retailactivaties die meer mensen in beweging krijgen. Van strategie tot studio. DDB maakt merken onvergetelijk effectief. Met geïntegreerd creatief werk dat meer mensen in hun hart raakt en langer bijblijft. Zo brengen we meer mensen in beweging. Vandaag en morgen. Dat noemen wij onvergetelijk effectief. Dat doen we voor merken als Kruidvat, Old Amsterdam, IKEA en Toyota en Lexus.
Interesse?
Stuur je cv en/of Linkedin-profiel en korte motivatie naar merel.hoogendorp@ddbamsterdam.nl.
Social content stagiair
Hou jij van social content maken?
Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij werken voor allerlei mooie merken, waar we regelmatig leuke, nieuwe social content ideeën voor mogen bedenken. Voor alle social kanalen: van Insta en Linkedin t/m TikTok.
Wat ga je doen?
Onderzoeken wat de allerlaatste social trends en haakjes zijn voor diverse klanten
Social strategen en creatieven ondersteunen bij het ontwikkelen en uitwerken van een toffe, nieuwe posts en campagnes
Dingen maken en doen: de ene dag bereid je dingen voor, de andere dag bedenk en maak je zelf iets
Checken wat werkt, met social tools onderzoeken hoe en wat nog leuker en beter kan
Een interessant onderzoekje, of een leuke stage-opdracht: zeker als dat nodig is i.v.m. jouw opleiding
Wat breng jij mee?
Kennis en ervaring met het maken van social content
Zin om aan te pakken
Jezelf!
We kijken uit naar jonge mensen die nieuwe invalshoeken en perspectieven toe kunnen en willen voegen
Wie wij zijn:
DDB Amsterdam & DDB Retail. Eén DDB, meerdere disciplines. Van onvergetelijke effectieve merkcampagnes t/m retailactivaties die meer mensen in beweging krijgen. Van strategie tot studio. DDB maakt merken onvergetelijk effectief. Met geïntegreerd creatief werk dat meer mensen in hun hart raakt en langer bijblijft. Zo brengen we meer mensen in beweging. Vandaag en morgen. Dat noemen wij onvergetelijk effectief. Dat doen we voor merken als Kruidvat, Old Amsterdam, IKEA en Toyota en Lexus.
Interesse?
Stuur je cv en/of Linkedin-profiel en korte motivatie naar merel.hoogendorp@ddbamsterdam.nl.
Account Manager
Scherp en gedreven. Liefde voor creatie. Klaar voor het echte werk.
Jouw rol
Je bent oplossingsgericht en pakt al snel je eigen verantwoordelijkheden. En voelt je als een vis in het water als het gaat om grotendeels zelfstandig je eigen campagnes ‘te runnen’. Je zorgt dat klanten weten waar ze aan toe zijn en dat teams intern optimaal kunnen functioneren, zodat we met elkaar het best mogelijke creatieve werk mogelijk kunnen maken.
Jouw verantwoordelijkheden
Precies weten wat klanten willen en zorgen dat alle projecten soepel verlopen
Je opereert als de contactpersoon voor onze klanten, managed projecten en ondersteunt teams
Je werkt samen met strategie en creatie om de beste creatieve output mogelijk te maken
Je zorgt voor realistische planningen en begrotingen en blijft scherp tijdens de uitwerking
Jij bent ‘in charge’ van de integrale output, campagnes van tv t/m TikTok.
Wat neem jij mee?
3+ jaar ervaring bij een creatief merk/digital bureau
Scherpte, ambitie, zin om jouw klanten, projecten en ons creatief werk te laten schitteren
Kan goed onderbouwen waarom iets anders/beter kan, of het nu om een planning of om een creatieve uiting gaat
Oog voor impactvol creatief werk, zin om actief bij te dragen aan prijswinnende campagnes
Basiskennis: merkenbouw, social en digital projecten, strakke financiële afhandeling
Wat wij bieden:
Ruimte om te groeien, samen te werken met top creatieven en mee te bouwen aan merken die ertoe doen
Cultuur waar samenwerken centraal staat
Competitief salaris dat aansluit op jouw ervaring, met 8% vakantiegeld, 27 vakantiedagen en pensioenopbouw
Geen 9 tot 5 mentaliteit, maar wel een gezonde balans tussen werk en vrije tijd
We kijken uit naar mensen die nieuwe invalshoeken en perspectieven toe kunnen en willen voegen
Wie wij zijn:
DDB Amsterdam & DDB Retail. Eén DDB, meerdere disciplines. Van onvergetelijke effectieve merkcampagnes t/m retailactivaties die meer mensen in beweging krijgen. Van strategie tot studio. DDB maakt merken onvergetelijk effectief. Met geïntegreerd creatief werk dat meer mensen in hun hart raakt en langer bijblijft. Zo brengen we meer mensen in beweging. Vandaag en morgen. Dat noemen wij onvergetelijk effectief. Dat doen we voor merken als Kruidvat, Old Amsterdam, IKEA en Toyota en Lexus.
Interesse?
Stuur je cv, Linkedin-profiel en motivatie naar merel.hoogendorp@ddbamsterdam.nl.
2 x Account Director
Strategisch sterk. Creatief gedreven. Aanpakker.
Bij DDB Amsterdam zoeken we een Account Director met ervaring, visie en vuur. Iemand die merken begrijpt en mensen in beweging krijgt. Die processen strak organiseert, maar ruimte laat voor creativiteit. Die de lijnen uitzet, teams aanstuurt en vertrouwen wint bij de klant.
Wij geloven in de kracht van onvergetelijk creatief werk. In ideeën die mensen in hun hart raken én in beweging brengen. Bij DDB maken we onvergetelijk effectief werk – voor alle mogelijke touchpoints. Van tv tot TikTok, van instore tot Instagram.
Wat ga je doen?
Onvergetelijk effectief werk mogelijk maken
Planningen strak houden, knelpunten oplossen, kwaliteit garanderen
Strategisch en relationeel partner zijn voor je klanten
Leidinggeven aan jouw accountteam (motiveren, structureren en inspireren)
Samenwerken met strategie en creatie – sturen én stimuleren
Creatieve ontwikkeling begeleiden en bewaken
Financiële verantwoordelijkheid nemen voor je accounts
Wie & wat we zoeken:
Gedrevenheid, scherpte en liefde voor het vak
Minimaal 6 jaar bureau-ervaring
HBO+ denkniveau en stevige vakinhoudelijke kennis
Je weet hoe je een team leidt en een klantrelatie uitbouwt
Je communiceert helder, denkt strategisch en schakelt snel
Open en flexibel waar mogelijk, vastberaden waar het telt
Een ondernemende geest met liefde voor creatief werk
Wat wij bieden:
Ruimte om te groeien, samen te werken met top creatieven en mee te bouwen aan merken die ertoe doen
Cultuur waar samenwerken centraal staat
Competitief salaris dat aansluit op jouw ervaring, met 8% vakantiegeld, 27 vakantiedagen en pensioenopbouw
Geen 9 tot 5 mentaliteit, maar wel een gezonde balans tussen werk en vrije tijd
We kijken uit naar mensen die nieuwe invalshoeken en perspectieven toe kunnen en willen voegen
Wie wij zijn:
DDB Amsterdam & DDB Retail. Eén DDB, meerdere disciplines. Van onvergetelijke effectieve merkcampagnes t/m retailactivaties die meer mensen in beweging krijgen. Van strategie tot studio. DDB maakt merken onvergetelijk effectief. Met geïntegreerd creatief werk dat meer mensen in hun hart raakt en langer bijblijft. Zo brengen we meer mensen in beweging. Vandaag en morgen. Dat noemen wij onvergetelijk effectief. Dat doen we voor merken als Kruidvat, Old Amsterdam, IKEA en Toyota en Lexus.
Interesse?
Stuur je cv, Linkedin-profiel en motivatie naar merel.hoogendorp@ddbamsterdam.nl.
“If you are nice but without talent, we are very sorry. If you are a great talent, but not a nice person, we have no hesitation in saying ‘No.’ Life is too short to living with a bastard.”
— Bill Bernbach, Founder DDB